sobota, 18 stycznia 2014, 13:14

Prezenty na Dzień Babci i Dzień Dziadka

21 oraz 22 stycznia swój wielki dzień obchodzą nasze babcie i nasi dziadkowie. Właśnie z tymi dniami będzie związany dzisiejszy mój wpis. Pewnie zastanawiacie się co im kupić. Mam dla Was kilka propozycji z których najbardziej cieszyli się moi dziadkowie.

  1. Książka - typowy romans "Pozwól się znaleźć miłości". Kobiety zawsze, bez względu na wiek - a nawet im starsze tym częściej - lubią wspominać przeszłość i powracać myślami do minionych lat i przeżyć, w tymi i miłosnych :-)  Koszt około 31 zł
  2. Serial, który umili wieczory "Nad Niemnem" opowiadający o powstaniu styczniowym oraz miłości - koszt około 19 zł
  3. Rewitalizujący krem przeciwzmarszczkowy na noc Tołpa. Nie ma to jak wiecznie młodo wyglądająca cera. Koszt około 30 zł
  4. Telefon stacjonarny. Długo nie mogliśmy namówić Babci, ale w końcu się udało! Teraz mamy z nią stały kontakt, a i sama docenia możliwość kontaktu z nami i innymi członkami rodziny , oraz fakt, że w przypadku złego samopoczucia może szybko kogoś powiadomić. Wybór padł na zwykły telefon stacjonarny, ponieważ starsze osoby nie lubią nowości i skomplikowanych interfejsów, tylko proste rozwiązania, a w przypadku telefonu chodzi tylko o możliwość dzwonienia. Koszt około 140 zł

  1. Książka historyczna dotycząca II-giej wojny światowej "Prawdy i mity wielkiej wojny ojczyźnianej 1941-1945". To pozycja dla osób interesujących się wydarzeniami historycznymi i nawet jeśli nie do końca jesteśmy pewni czy nasz dziadek lub babcia ma takie zainteresowania, warto podczas którego wspólnego spotkania poruszyć taki temat i wtedy będziemy już pewni. Koszt około 47 zł
  2. Serial, który jest uwielbiany przez starsze osoby "Czterdziestolatek" - koszt całej serii około 75 zł
  3. Szachy drewniane - koszt około 46 zł
  4. Jeżeli dziadek pali proponuję E - papieros, który nie tylko jest "zdrowszy", ale i bezwonny, co z pewnością przypadnie do gustu wszystkim niepalącym członkom rodziny :-)  koszt około 200 zł

Pamiętajcie!

To są propozycje, które nie spodobają się oczywiście każdej babci czy każdemu dziadkowi. Prezent należy wybierać indywidualnie, gdyż jest on uzależniony od gustu danego człowieka. Mam jednak nadzieję, że przedstawione powyżej propozycję pozwolą Wam jednak w łatwiejszym wyborze i podjęciu odpowiedniej decyzji.  

Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.empik.com/

25 komentarzy:

  1. Ja stawiam na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze lepszym rozwiązaniem jest telefon komórkowy, ja w tym roku kupiłam kanarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale u nie wszędzie jest zasięg, zwłaszcza jak babcia mieszka na wsi ;-)

      Usuń
  3. Mój dziadek zawsze lubił czytać książki historyczne, tudzież oglądać dokumenty o takiej tematyce. Gdyby nie jego choroba, pewnie bym sięgnęła w tym kierunku. Niestety, zostają tylko symboliczne słodkości. Mojej babciu już nie ma z nami, a dla babci męża kupujemy nowe, ciepłe kapcie, które babcia uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dlatego pisałam o dopieraniu prezentu indywidualnie ;-) Wiele starszych ludzi interesuje się historią ;-)

      Usuń
  4. No u mnie takie prezenty nie zdałyby egzaminu. Jeden dziadek najbardziej cieszy się z czekolad z orzechami, bo mówi, że to jedyne szczęście na jakie może sobie pozwolić, drugi najchętniej to by się z pół litra ucieszył. A babcia, uwielbia prezenty praktyczne i np. taki Amol w roli prezentu u niej sprawdzi się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje upodobania, każdy woli coś innego. To my znamy najlepiej najbliższych ;-)

      Usuń
  5. Ciekawe propozycje. Myślę, że książka jest zawsze najłatwiejszym prezentem, bo wystarczy dobrze dobrać tematykę, nie musi być to powieść, ale jakiś poradnik, czy ładny album zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka to dobry prezent dla osób w różnym wieku ;-)

      Usuń
  6. Fajne propozycje, ja mieszkam bardzo daleko i wysyłamy tylko kartki z życzeniami, a przy okazji coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka z życzeniami dla starszej osoby jest bardzo cenna ;-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry prezent, zawsze się przyda. Choćby żeby poczęstować wnuczkę ;-)

      Usuń
  8. Ciekawe pomysły ;) Może skorzystam, bo sama nie wiem co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już niestety nie mam kogo obdarować w te dni ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro. Ważne jest, że pomyślisz o nich w tym dniu.

      Usuń
  10. wybieram słodycze :)
    nigdy nie widziałam mojej babci z książka...
    w zeszłym roku przekonaliśmy dziadków do telefonu komórkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi czytać, a słodycze są prezentem uniwersalnym ;-)

      Usuń
  11. A ja podarowałabym i babci i dziadku foto kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam zajrzeć na stronę tego sklepu: http://mowiszimasz.com.pl/ jeżeli chcecie kupić fajny prezent dziadkom. To sklep z tekstyliami w dobrych cenach i z naprawdę dużym wyborem. Gwarantuję, że dziadek bardziej ucieszy się z ciepłego koca niż z kalendarza, który mu przypomina o upływającym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...