piątek, 31 stycznia 2014, 18:28

Domol - chusteczki zapobiegające farbowaniu

Dzisiaj przedstawię Wam chusteczki wyłapujące kolory i brud.

Ogólne: Pojemność: 24 chusteczki, cena: 1,99 €
Kilka słów od producenta: Chusteczki zapobiegające farbowaniu - dodane do prania kolorowych ubrań absorbują uwolnione do wody barwniki, chroniąc w ten sposób inne ubrania przed zafarbowaniem. 
Stosowanie: Zalecana jest jedna chusteczka do prania białego, natomiast jedna lub dwie do prania kolorowego mieszanego.
Opakowanie: Papierowy karton
Działanie i moja opinia: Uważam, iż te chusteczki to strzał w dziesiątkę. Są świetne. Sprawdzałam je na białym praniu - z dodatkiem czerwonej bluzki, jak i mieszanym - z dodatkiem białych rzeczy. Kolory zostały "wyłapane" przez chusteczki. Białe pozostało nadal białe.
Ja do każdego prania wrzucałam 2 sztuki.

Poniżej przedstawiam Wam jak wyglądają chusteczki wyciągnięte z bębna pralki.


23 komentarze:

  1. chyba muszę sobie kupić te magiczne chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je ostatnio w Rossmannie, ale nie wzięłam, bo w sumie to mam prawie same czarne ubrania :D a białe i tak zawsze piorę osobno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, u Ciebie nie widzę potrzeby ich stosowania :-D

      Usuń
  3. Kiedyś dostałam jakieś próbki, ale nie użyłam nigdy ;) My wszystkie ciuchy pierzemy razem i jeszcze (na szczęście!) nic nie zafarbowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję odwagi prania misz maszu bez chusteczek ;-)

      Usuń
  4. Uuu świetny produkt :) Naprawdę! Kiedyś się na pewno skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o takim produkcie! wydaje się super :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama je stosuje i również jest zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że takie chusteczki wogole istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nich. Ale póki co mam do nich taki sam dystans jak do orzechów piorących (chociaż te drugie w domu mam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirwszy raz słyszę o orzechach piorących ;-)

      Usuń
  9. nie wiedziałam, że jest coś takiego! ciekawe ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam tych chusteczek! Nigdy się na nich nie zawiodłam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te chusteczki, nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro zobaczę w Rossmannie obok mnie, czy je mają. Przydałyby się, bo mój facet zupełnie nie patrzy, co wrzuca do pralki, a później ja w histerię wpadam, gdy szara koszulka staje się różowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się, faceci to jednak są okropni! Nie szanują czyjejś białej koszulki ;-)

      Usuń
  13. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich chusteczek...fajna sprawa dla zaganianych i zakręconych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione chusteczki od lat :) Tylko ja nigdy nie daję 2 do jednego prania. Nie ma takiej potrzeby. Jedna jeszcze mnie nigdy nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nie jestem zadowolona z tych chusteczek z rossmana.Wsadziłam do pralki wszystkie kolorowe rzeczy jakie miałam w koszu do prania i jedną zwykłą białą podkoszulkę i 2 chusteczki i niestety zafarbowały mi ubrania ... Może nie w dużym stopniu ale pofarbowane plamy na ubraniach kolorowych i na białej podkoszulce są widoczne....

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie polecam chusteczek Vanish :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...