niedziela, 24 sierpnia 2014, 18:20

BabyDream für Mama - cudowny olejek nie tylko dla mam


Witam niedzielnie :-) Dzisiaj przedstawię znany już każdemu Olejek Babydream für Mama, który ujął mnie za serducho. Uwielbiam go stosować na włosy jak i zarówno do peelingu ciała :-)

Olej działa na moje włosy cudownie, po jego zastosowaniu są gładkie, miękkie, choć wciąż mam pełno odstających włosów, których nie mogę się niczym pozbyć. Zazwyczaj daję go na całą noc, a rano zmywam go szamponem i nakładam maskę na włosy na 1 godzinę. 

Olejek używam również do peelingu domowej roboty (którego już przedstawiałam Wam jakiś czas temu tutaj). Mieszkam go razem z cukrem co daje efekt cudownie gładkiej, elastycznej i delikatnej skóry. Takiego peelingu używam 1x w tygodniu. Peeling ten stosuję również na moich psach (--> chiński grzywacz) i po regularnym przez 3 miesiące ich skóra jest znacznie ładniejsza i jędrniejsza ;-)

Często dodaję go również do kąpieli zamiast płynu. Jaki efekt? Idealnie nawilżona skóra.

Skład tego olejku jest krótki i treściwy, bogaty w świetne oleje. Nie zawiera parafiny, silikonów oraz innych chemicznych dodatków.  (olej sojowy, olej ze słodkich migdałów, olej słonecznikowy, olej jojoba, olej makadamia, witamina E, zapach)

Dodatkowo uwielbiam jego zapach, który utrzymuje się całą noc :-) 

A czy Wy również go stosujecie na włosy czy może jakieś inne olejki?

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam, ale kiedys sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedy byłam w ciąży i stosowałam w celu zapobiegnięcia (?) pojawienia się rozstępów-nie podziałał w tej kwestii. Muszę go kupić drugi raz i wypróbować na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować. Twoja recenzja jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, muszę wypróbować:) włosy masz prześliczne, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to totalna nowość.


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go koniecznie kupić i naoleić nim włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się skuszę jak tylko skończy mi się post kosmetyczny ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie ten olejek bo jest dość tani a nawet fajny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...