poniedziałek, 15 grudnia 2014, 18:11

Tydzień w zdjęciach, a raczej ostatnie miesiące.

Witajcie, dawno nie było nowego wpisu, ponieważ jak już wiecie mam nową pracę, a w związku z tym mam teraz troszkę mniej czasu. Z pracy jestem bardzo zadowolona. 10 grudnia minął pierwszy miesiąc :-) W związku z tym, iż dawno nie było wpisu z serii "Tydzień w zdjęciach" wrzucam dzisiaj zdjęcia z ostatnich miesięcy. 


Miałam okazję w tym roku być dwa razy w ZOO w Norymbergii. Bardzo polecam to ZOO, gdyż można tam zobaczyć delfiny (oraz sztuczki przez nie pokazywane) oraz motylarnie. Dzień spędzony w takim ZOO poprawia humor. Przyznaję, iż delfiny widziałam pierwszy raz w życiu tak jak motyle wielkości połowy banana. 

Inny dzień w tym roku spędziłam w muzeum motoryzacji w Norymbergii. To muzeum było świetnym spacerem po przeszłości, choć przyznam, że niektóre samochody wciąż jeżdżą po polskich drogach ;-) Moje oko przykuło Ferrari, które było cudowne i aż żal trzymać to "cacko" w muzeum.

W trakcie tego roku pierwszy raz jechałam metrem bez kierowcy, co oczywiście uwieczniłam na zdjęciu. Świetna przygoda, można poczuć się jak motorniczy. Choć przyznam się, że bałam się, ale ukrywałam to ;-)


W tym roku byłam również w muzeum zabawek, które znajduje się w centrum Norymbergii. To jest muzeum, które również polecam. Można zobaczyć zabawki nawet ze średniowiecza.


Ostatnie zdjęcie przedstawia  Playmobil Funpark.  Ten ogromny plac zabaw jest bardzo podobny do Legolandu. Playmobil to konkurent Lego. Bardzo podobał mi się dzień spędzony w Playmobil, a dzieci miały oczywiście największy ubaw. 

To już prawie koniec roku. Cieszę się, że mogłam w tym roku tak wiele zwiedzić. Gdyż zwiedzanie jest moją pasją. A czy uważacie również, że ten rok był udany? Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. łał jestem pod wrażeniem, chętnie odwiedziłabym takie zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie Ferrari poproszę pod choinkę. Nawet się z mężem podzielę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metro bez kierowcy - oj też bym się bała, ale ciekawe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podsumowanie, pokaz z delfinami chętnie zobaczyłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę są metra bez kierowców? Bałabym się strasznie, nie wyobrażam sobie czegoś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak U2 :-)Moje kuzynki były blade :-) Ostatnio była jakaś awaria, na szczęście nic się nie stało.

      Usuń
  6. Musze kiedyś odwiedzić to zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metra bez kierowców to ciekawe rozwiązanie, trochę może na początku dziwnie bym się czuł, jednak można się przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...