poniedziałek, 27 października 2014, 15:57

DIY - przechowywanie kolczyków

Lubicie kolczyki? Z pewnością tak, jak każda kobieta. Tyle, że zazwyczaj tracimy sporo czasu na poszukiwaniu pary kolczyków, gdyż zazwyczaj jeden "gdzieś" się zawieruszył. ;-) Od dzisiaj takiego problemu nie będziemy miały ;-) Ten sposób na przechowywanie kolczyków nie tylko oszczędzi nasz czas, ale i również pięknie wygląda.


A więc do dzieła. Zrobienie takiego dzieła zajęło mi około 20 minut. Więc niewiele czasu. 

Rzeczy potrzebne:
  • styropian lub gąbka florystyczna (dostępna w kwiaciarni)
  • materiał (u mnie filc)
  • nożyczki
  • nóż
  • szpilki
  • pudełko, szufladkę (u mnie szuflada z komody IKEA, którą ostatnio zdobiłam)

1. Ze styropianu wycinamy wymierzony fragment.

2. Odpowiednio wymierzamy materiał, dodajemy kilka centymetrów, aby móc go z tyłu przypiąć szpilkami.

3. Mocujemy materiał przy użyciu szpilek.

4. Wkładamy delikatnie styropian do pudełka lub do szufladki.

5. Ogarniamy wcześniejszy chaos i wbijamy kolczyki :)

Co uważacie o takim przechowywaniu kolczyków? Komoda w której trzymam kolczyki to TA -> LINK

14 komentarzy:

  1. pomysł ciekawy :) choć ja mam alergię na "skrzypiący" styropian i nie wiem jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas wkładania kolczyków do styropianu nic nie skrzypi ;-)

      Usuń
  2. Super. Przydałoby mi się coś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! ja mam podobną ale na naszyjniki i bransoletki :-) też DIY!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i najważniesze, że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny sposób, ja zrobiłam sobie szkatułkę z paczek po zapałkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa :) Miałaś ekstra pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i inspirujący pomysł, kocham biżuterię i na punkcie jej kupowania i noszenia mam świra.... dlatego podoba mi się Twój pomysł
    pozdrawiam serdecznie
    dobrycoach.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł, tyle, że ja mam zdecydowanie za dużo kolczyków na taką opcję:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste, a jakie praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tyle kolczyków (kiedyś na wszystkie święta chciałam dostawać kkolczyki, więc uzbierało się pewnie ponad 100 par), więc myślę, że musiałabym zrobić szufladę wielkości całego biurka, żeby je pomieścić... ale jako, że pomysł jest bardzo fajny, to może chociaż zrobię coś takiego do tych wciskanych, malutkich kolczyków, bo z nimi zawsze jest najwięcej problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz zrobic w kartoniku, wiecej miejsca na kolczyki i w dodatku kolczyki zawsze w ładzie ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...